کدام گوشی‌های سامسونگ اندروید 4.3 و 4.2 را دریافت می‌کنند
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
کدام گوشی‌های سامسونگ اندروید 4.3 و 4.2 را دریافت می‌کنند
دسته بندی : News,,
  • بازدید : (627)

اما با حدس و گمان به نظر میرسد میتوان گفت این گوشی ها اندروید 4.2 و 4.3 را دریافت کنند :

Galaxy S4

تقریبا همه میدانیم که این دستگاه اندروید 4.2 و سپس اندروید 4.3 را دریافت خواهد کرد اما هنوز سامسونگ تاریخ مشخصی را برای ارتقا به 4.3 اعلام نکرده است .

 

Galaxy S3

اما برای این محصول اوضاع شاید کمی متفاوت و در ابهام باشد . سامسونگ ابتدا گفته بود اندروید 4.2 آخرین آپدیت گالکسی s3 خواهد بود ولی به نظر میرسد با توجه به اینکه تمامی نرم افزارهای جذاب S4 بر روی این گوشی قابل اجرا میباشد سامسونگ قصد داشته باشد در مورد گالکسی S3 تنها به قابلیت استفاده از نرم افزارهای S4 اکتفا کند یا اندروید 4.3 اخرین آپدیت این دستگاه باشد .

ابتدا قرار بود S3 در ماه اگوست اندروید 4.2 را دریافت کند اما چند هفته پیش شایعه شد ممکن است این دستگاه مستقیما اندروید 4.3 را به عنوان آخرین آپدیت دریافت کند .

 

Galaxy Note 2

از سامسونگ انتظار میرود هرچه زودتر این به روز رسانی را برای این فبلت خود نیز عرضه کند و با توجه به قابلیت های این فبلت در سال آینده باید در انتظار اندروید نسخه 4.3 و سپس اندروید 5.0 برای این دستگاه باشیم .

 

Galaxy S4 Active

نسخه ضد آب گالکسی S4 نیز به تازگی و به همراه اندروید 4.2 عرضه شده که که قطعا اندروید 4.3 را نیز به زودی دریافت میکند .

البته به نظر میرسد با توجه به زمان عرضه و محبوبیت بیشتر گالکسی S4 ( گالکسی S4 فروش بیشتری نیز داشته است ) این به روز رسانی کمی بعد از آپدیت S4 عرضه شود .

 

Galaxy S4 mini

این دستگاه نیز مانند S4 و S4 Active در زمان عرضه به همراه اندروید 4.2 عرضه شده پس باید در انتظار آپدیت این دستگاه نیز به اندروید 4.3 باشیم .

البته باید در نظر داشته باشیم که ممکن است این آپدیت کمی با تاخیر انجام شود و سامسونگ با توجه به محبوبیت پرچمداران دیگرش مانند Galaxy S4 ,Galaxy S3 و Galaxy Note 2 ابتدا این به روز رسانی را برای این مدل ها عرضه کند و سپس گالکسی s4 Mini را آپدیت کند .

 

Galaxy S4 Zoom

این کمرا فون سامسونگ با دوربین غول پیکر 16مگاپیکسلی نیز اندروید 4.3 را دریافت خواهد کرد . این مدل که از نظر ظاهری اصلا شباهتی به نسخه های دیگر ندارد در زمان عرضه به همراه اندروید 4.2 عرضه شده و اپدیت 4.3 برای این دستگاه نیز قطعی میباشد .

 

Galaxy S2 & Galaxy S2 Plus

وضعیت در مورد این 2 دستگاه نیز در هاله ای از ابهام است و قبلا گفته شده بود اندروید 4.2 آخرین آپدیت برای S2 میباشد . اما بعد از آن مدتی بعد شنیده شد که سامسونگ گفته است با توجه به تغییرات انجام شده در نسخه جدید رابط کاربری TouchWiz ممکن است این دستگاه قادر نباشد این آپدیت را دریافت کند .

حتی در گزارشی گفته شده ممکن است با توجه به تغییرات نسخه جدید TouchWiz این به روز رسانی برای S3 و Note 2 نیز باعث بروز مشکلاتی شود .

 

Galaxy Note

این دستگاه نیز همانند S2 گفته شده ممکن است اندروید 4.2 آخرین آپدیت برای این گوشی باشد .البته صاحبان این " فبلت پیر " نیز بهتر است کمی صبور باشند و در انتظار لیست نهایی سامسونگ باشند . گرچه احتمال اینکه این فبلت اندروید 4.3 را دریافت کند بسیار کم است.

منبع:www.90ict.com


چاپ این صفحه
برچسب ها : ,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: